marți, 28 noiembrie 2017

Cantaretul



Cantaretul
Acum 10 ani, cand inca eram la liceu am avut un coleg si un bun prieten acum care stia si stie inca sa cante foarte frumos. Ce sa mai, este talentat omul.
Cand l-am auzit prima oara i-am spus din prima ca se pricepe foarte bine si ca daca va continua cu asta va ajunge foarte departe. Nu numa eu i-am zis, toata lumea i-a zis. Am uitat sa specific ca pe el il cheama Boca Sebastian. Prima lui cantare a fost in clasa a X-a. Cand s-a dus sa cante intr-un club cu taicasau. Taicasau era la fel de talentat ca si el dar totusi, avea mai multa experienta. I-a fost frica la inceput. El tot timpu zicea ca “daca ma incurc sau daca uit cantecul”. Eu si cu toti prietenii lui l-am sprijinit ca totul o sa fie bine, o sa fim acolo sa il sustinem si sa nu isi faca griji. Iar acum dupa 10 ani este chemat sa cante la zeci de nunti, botezuri sau in cluburi. In fiecare weekend este plecat sa cante undeva cu trupa lui. Acum are trupa. Din nou am uitat sa specific ca el canta la orga. Are momentele lui de solo la unele melodii. In acele momente isi dadea “tot sufletul”.
Cum am mai zis, in momentul de fata ii merge foarte bine cu trupa lui si sincer sa va spun, este o meserie si banoasa, iar daca iti place cea ce faci si usoara spuse el tot timpul.

2 comentarii: